Friday, May 30, 2008

買什麼好呢?

快畢業了。一直都想買些東西來獎勵自己,及紀念這歷史時刻。最好是貴一些的以及每天都會用得到的。想來想去只有手錶比較適合。(如果我是女生,那選擇就多啦)以下是現時的候選佳麗:
1.IWC:比較斯文,也比較貴。

2.Omega:很man,不過大了些少(我的手腕並不粗)。

3.Ball:兩地時間,夜晚會發光,很型的哦。

其實我最想要的是這個:

不過實在貴啊。。。
any other suggestions?

8 comments:

  1. Hey!! I like 3.Ball (in Black) kinda cool. Glow in the dark! Very young looking too. The second one seems too old la..

    ReplyDelete
  2. yeah, I wanted it to last for a longer time...so I picked some "lo ban" models.

    ReplyDelete
  3. 唔睇價錢我會鍾意第一隻囉~ 不過我都唔係好識睇錶~

    錶真係好重要,出街一定要有!

    ReplyDelete
  4. 多謝大家寶貴既意見!似乎好多人都鐘意Ball喎。一於諗諗佢。其實IWC都唔錯架,不過老餅DD。

    ReplyDelete
  5. 買錶問我丫嘛!
    Ball係得永久夜光哩個强項格遮,但只以夜光計價錢實在太貴。而且冇乜二手價。
    IWC首選(如果你肯影隻手出來總容易啲俾意見)性能好,江湖救急こ叔公俾的價最好。
    Omega哩個款我都有一隻,我手腕都唔粗,但戴起來都好睇喎。
    卡地亞最差,我有三隻,兩隻唔準時。

    我啲錶:
    http://hanna527.spaces.live.com/photos/cns!5CCBD60064CD2DE!466/?startingImageIndex=0&commentsExpand=0&addCommentExpand=0&addCommentFocus=0&pauseSlideshow=0

    ReplyDelete
  6. 哎,我唔知hana原來係專家,有支盲公竹我都唔識用!真係多謝你既意見。我會時不時咁問你,唔好嫌我煩就好啦。等我鑑賞下你D珍藏先。。
    唔準時就一定out。我聽說Rolex都唔準,是否真的?不過我不太喜歡Rolex的。
    我驚我既手影出黎會嚇人一跳喎。。因為真係勁幼(小時受傷)。

    ReplyDelete