Saturday, May 24, 2008

美國No.1單曲排行榜。

如果要你猜,誰會是頭三位有史以來在美國Billboard擁有最多No.1的歌曲呢?
貓王?
米高積遜?
披頭四?
娜姐?
真是意想不到,Mariah Carey竟然排第二(十八首),僅次於披頭四(二十首),多過貓王(十七首)!米高積遜只是排第四(十三首)!
Mariah Carey芳齡三十八,算是"年輕",近年來也改變風格迎合潮流,將來很可能會排名第一!
不過話說回來,我還是喜歡以前的Mariah:


這是現在的Mariah....

12 comments:

  1. 自從佢離婚之後就勁姣~哈哈~ ok wor

    ReplyDelete
  2. 卡臣,第一係Beatles,都實至名歸既。

    素素,其實佢係幾"有料"既,騷下都OK,不過D歌就冇以前個D咁好囉。好似冇乜氣咁。或者我老餅啦。呢個MV起碼冇用個pat黎抹車。都算係好DD啦。

    ReplyDelete
  3. haha 用個pat黎抹車 haha 正~
    我呀~ 今日見到兩個男人拖手lor 係white+ Chinese dude. 頂~ 好驚

    ReplyDelete
  4. 哇,咁都俾你撞到!唔使驚既,佢地唔會生吞佐你既。
    不過等我估下,佢地兩個年齡係唔係爭好遠呢?

    ReplyDelete
  5. 唔係好遠嘅~ 可惜唔係我攞住個相機,如果唔係我影咗佢地嘅背影啦~

    ReplyDelete
  6. 嘩 原來你係博士人黎架?!

    一直都好佩服可以讀咁多書既人~

    ReplyDelete
  7. 我係因為無法面對現實社會所以一直留係學校囉。哈哈。

    ReplyDelete
  8. 你地個個都咁講咖啦~ 太謙啦。
    其實是對於尋求新知識,研究新發現,探討新科技,為了發掘人所未知的領域,亦想盡力發揮自己的潛能,這些你都比別人有要求。=) 欣賞~

    ReplyDelete
  9. PHD 不是讀書考試啦~ Professor更不只是教書出試卷咁簡單。

    ReplyDelete
  10. 哈哈,多謝你講到我好似好勁咁。
    都係老套個句,為興趣囉。我好鍾意做實驗架。
    你說得對,教授不只是教書的。其實渣的或者好老的教授才100%時間是用來教書。教授主要是做研究。
    我的PHD只有兩堂課,沒有考試的哦。我最痛恨考試的。

    ReplyDelete
  11. Of course I know all that la.. XD hahaha~ It's good that you are really interested in what you are doing. It's the most important lor.

    ReplyDelete