Sunday, June 8, 2008

之三。

繼續飲飲食食。。。
上篇提及星巴克;先不論星巴克的咖啡糕點之類好不好吃,香港的星巴克真箇與眾不同,一打開門,店員立刻"一輪咀"的很機械地用不知是中文或是英文打招呼。收銀的又會"一輪咀"的唱出(真的是唱,有高低快慢起承轉合)你所要的給做咖啡的。要走了,店員又會"一輪咀"的很機械地和你說再見。我有點好奇,為甚麼要搞咁多花款呢?我只是行街行得攰想買杯野飲靜靜地休息下。

8 comments:

  1. 佢地被迫的~將就下~
    記得starbucks有樣好似叫caramel waffle的野食... 好鬼好味!有一排要日日食先安落.
    肥死

    ReplyDelete
  2. 我不愛他們那歌詠似的英文,我總是聽不明白,很多時也不知道哪杯咖啡是我點的。

    ReplyDelete
  3. 香港starbucks數目直追日本城

    ReplyDelete
  4. mona,

    其實星巴克的糕點反而偶有佳作,凍飲都OK。我都知佢地係被迫架啦。。。無法啦搵食艱難。其實好多食店都會無啦啦大呼小嚷,例如日式連鎖既XX家。

    felix,
    是呀,我也要經過一番推敲才明白!我有點懷疑,香港的星巴克似乎是外判了給別人,真的是非常不同。

    carson,
    北美更加離譜,係溫哥華,有一個十字路口,其中兩個轉彎角被starbucks霸佔,自己人打自己人?哈,妙在兩間都迫滿人!

    ReplyDelete
  5. 我冇乜去過香港D Starbucks wor.... 佢點唱英文咖啡歌?? 我都冇乜印象,Youtube有冇?

    ReplyDelete
  6. 係呀,我第一次去果陣都覺得好奇怪,唔知佢地唱緊乜(真係唱囉),不過去多左慣哂就唔理。雖然我唔鍾意globalization的產物,但真係好鍾意飲佢個frappuccino!

    ReplyDelete
  7. 佢點唱咖啡歌??youtube 找汪阿姐吧
    actually, they used to be selling coffee when being a small shop, once being globalized...marketing -> go first...-> selling life style, no longer coffee quality or else...wanna be like disney...smile, singing , happiness........"GRANDE latte fra..ppacino~~ no whippppp~~~~"....wtf.

    ReplyDelete
  8. 我第一次真係差D笑佐出黎,好笑過阿姐既熱咖啡架。個收銀見我到我個忍笑樣,R晒頭。其實大家X都OK啦,又便宜又多款,如果係北美有大家X,我日日都會去架。
    不過frappuccino都幾好既,涼浸浸。

    ReplyDelete