Thursday, June 12, 2008

之四。

冷氣在夏天確是必須品。香港尤甚。在街上熱得頭痛想嘔之際,跳入冷氣Mall的確是賞心樂事。可惜有一些商場的冷氣有點兒太過,例如海X大廈。其實大家已經是T shirt短褲,一點點冷氣已經足夠。無需將遊人急凍丫。一冷一熱,很傷身的。又可以省電呢。真不明白。
我的陰謀論是,商場故意調低溫度,是要令人有購買衣服的衝動。我就是買了一件薄外套去應付商場冷氣!
話說回來,香港的商場真的是世界第一。齋睇唔買(又名混吉)也樂趣無窮。這裡的商場,見不得人的。
(photo:wikipedia)

12 comments:

  1. 不過有時商場d冷氣唔夠凍都會令人唔係好想入去..即係譬如熱到死既時候你都會選擇入一個真係涼既商場.
    不過耐左又真係好凍下~~且又真係唔環保~

    記得前幾年去上海..d商場被規定冷氣只可調較至26度..入到去好似完全感覺唔到有冷氣~
    -_-

    ReplyDelete
  2. 喂!你而家身處加國定香港呀?

    ReplyDelete
  3. 我就是買了一件薄外套去應付商場冷氣!

    睇到上面呢句我都想問.

    ReplyDelete
  4. 我仲係講緊上年夏天番香港丫嘛。中文冇past tense,有時都幾混淆。

    ReplyDelete
  5. 我常給城大的冷氣搞得小傷風 ._.
    冷得像停屍間 =.=

    ReplyDelete
  6. 而家好似改善左,22度左右。我覺得香港商塲個個差唔多,都係連鎖店。

    ReplyDelete
  7. ERIC

    我去年「在ed」香港.

    ReplyDelete
  8. Eric:

    你在香港嗎?星期五有飯局,可會參與?

    ReplyDelete
  9. 飯局?飯局? 咩飯局? 志雲嗰D????

    ReplyDelete
  10. 劉兄,我也很想參加,但我還在加拿大啊。如果我再回港我一定會通知大家!

    ReplyDelete
  11. 素素:

    係同兩個網友晚飯。

    你返黎香港,最緊要出聲,讓一眾香港男女網友,尤其我地班麻甩,約你茶敘,讓我們驚艷!

    ReplyDelete
  12. Eric:

    昨天才發現你這個博已貼了很多文,以前沒來,真失覺。

    你回港時再敘!

    ReplyDelete