Monday, September 22, 2008

Penhaligon's

以前因為在醫院隔鄰工作,沒有機會用任何有香氣的東西。我也只是曾經擁有過一支朋友送的,後來也不知丟到那裡。
上周到處逛街,無意中走進這間香水店,主要是因為這店的裝潢很合我心意,古舊含蓄之餘還有一丁點書卷味。剛踏入店內,便有個小伙子問我要不要來點咖啡甚麼的。也想不到只是幾十鎊的生意也有這般服務,當然便留下逛一陣,試了幾款,香味都不錯。也和那小伙計打了一陣牙鉸。因為我很三心兩意,最後要了這一套四款的小號。那小伙計還自動波,另送這一大堆試用版。離開時他還送出門道再見。
用了一星期,覺得很不錯,心情也輕快起來,是否心理作祟呢?
不過這店服務確不錯。我應會再光顧。

11 comments:

  1. 嘩...! 送咁多sample, 香港...嘿..俾一份都難呀!
    而家d咁稱心滿意既服務態度香港已經好難搵呀!

    ReplyDelete
  2. may be it's worth 2 pounds only :), tht's why they serve you coffee too...hahah....just joking...
    i miss the air in scotland

    ReplyDelete
  3. Penhaligon的玫瑰香味系列我很愛,是每次到倫敦必買。

    ReplyDelete
  4. 香水,成世人搽唔過三日。巴黎話有一隻搽咗可以引死女喎,不過好貴喎,試唔試好哩?

    ReplyDelete
  5. Eric:

    我揾到五輪既清渴掛麵喇,遲啲 post.

    ReplyDelete
  6. 自由行,
    真係好好服務ga,拿,咁我下次就可能幫襯多D。。
    香港都唔錯丫。我上年返香港,D售貨員都好落力介紹推銷。最差其實係北美。

    So,
    Air in Scotland is about the same in Canada..so it is just okay to me haha.

    卡臣,
    香港都有分店架。

    劉兄,
    咁就快Dpost啦。

    ReplyDelete
  7. 巴黎旅客,
    聽說睡前聞玫瑰花香可以發好夢,下次試下先。

    ReplyDelete
  8. eric:
    我很喜歡收藏東西,有小量香水瓶~~
    喜歡小精品~~若果我有錢,一定會把家變成博物館~

    ReplyDelete
  9. 佚名,
    細的香水瓶並不貴。。。不過大量的便另計喇。最大問題其實係要搵地方擺。。。

    ReplyDelete
  10. eric:
    細的香水瓶並不貴。。。不過大量的便另計喇。最大問題其實係要搵地方擺。。。
    -->但細細瓶先可愛啊!~夠cute ar!仲可以放好多好多~太大反而唔靚:p

    ReplyDelete