Tuesday, October 7, 2008

MTV

Michael Bublé : Home.
Home於我而言,在那兒呢?

9 comments:

  1. 卡兄,最近不知為何,很想安定下來。可能年紀大喇。。

    ReplyDelete
  2. 我也想講一句:人生終要落碇!

    ReplyDelete
  3. eric:
    以前放學就想返屋企
    同朋友去街問我跟住去邊:返屋企
    但依家有時唔想返屋企,想靜靜咁係條街度行。
    依家早上返工好正ga!

    晨光初起,四周也是靜靜的,晨風吹拂著我身驅,她是輕輕的,是柔柔的,是寧靜的,再加上秋意來臨,真的不想上班去,可否就此讓我停下?
    再給我一張椅子,讓我靜靜坐下休息,欣賞這晨曦,讓這微風輕撫著呢~
    :p

    ReplyDelete
  4. 唔同年紀有唔同想法, 想安定...都係卡臣o個句..早d結婚生仔呀!

    ReplyDelete
  5. 想結婚生仔,就要穩定下來。兩件是互為表裡,二而為一的事。。。點都要學劉兄所說的「人生終要落碇」!落喺邊道呢。。

    佚名:晨光雖好,但小心遲到呀!哈哈!

    ReplyDelete
  6. 願你早日找到海港裏的一個碇位!

    ReplyDelete
  7. eric:
    晨光雖好,但小心遲到呀!哈哈!
    -->就係想停低欣賞!!但要返工啊><!

    ReplyDelete