Saturday, December 6, 2008

Céilidh(讀音:kay-lee,唔知中文點譯)

喺Winterfest另外一個重要環節是Céilidh,喺蘇格蘭同愛爾蘭地區嘅傳統音樂/舞蹈,類似一大班人跳嘅country dancing。以前農邨社會無disco之類,咁啲後生仔女就喺靠Céilidh去界仔/女。
物轉星移,淨喺唱山歌當然唔掂。依家嘅Céilidh喺傳統歌曲會加入不少流行元素,亦都會有流行曲目。
講完一大輪廢話,都喺睇吓圖啦。
Céilidh通常都有fiddler。

大特寫。通常都會著kilt演出。
亦會有風笛。
大家齊跳扭秧舞。
重"點"嚟啦。。。喺個高台上著kilt,梗喺易走光啦。個主音就走晒光啦。企喺我面前個肥妹仔就睇到金睛火眼。(唔好意思各位兄弟,唔係女仔,我都想囉。)

5 comments:

  1. 吓?走光相得呢張?!

    車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈,我都話唔好太大諗頭㗎啦。

    ReplyDelete
  3. 車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!車!
    X2 !!!

    一於搵消委會 !!!!

    ReplyDelete
  4. 喺無底㗎。真喺有野㗎,喺我部相機影唔清咋,我又唔想影太多,好似好變態。

    篤篤篤撐,哈哈免費㗎喎,點告啊。

    ReplyDelete