Thursday, January 8, 2009

舊物。

回到舊居,發現舊物委實太多,與家人商議之後,決定來一次有史以來的大清洗。他們是不會/敢丟東西的。
以下是部分本人珍藏的遺照。相信已經塵歸塵土歸土矣。

Snoopy貼紙,原封未動。相信是小學遺留下來的。寫紀念冊很有用。
咸豐年代floppy disk一整盒未用過。
Four figure tables 一冊。還有沒有人用呢。

裏面是這樣的。
一大疊抽獎券,中咗冇拎就該燴。

11 comments:

  1. Eric:

    新年快樂! snoppy 貼紙我細個都有, 款式都相似, 唔知係咪同一款呢?

    ReplyDelete
  2. 對數表?我有用過
    咸豐年囖

    ReplyDelete
  3. Four figure tables>>>久遠了, 竟然好親切tim~~~

    ReplyDelete
  4. These things are very sentimental. I wouldn't have thrown them away as well.

    Really missed those 5.25" floppies.

    ReplyDelete
  5. 嘩!唔睇你 show 出嚟,都唔記得呢個世界仲有四位數表呢樣嘢呢。簡直係集體回億。
    貼紙同埋 floppy, 放上 eBay 可能都會有人要喎。

    ReplyDelete
  6. 我已經全部統統丟了,不再留戀。
    清完之後,輕鬆晒。

    ReplyDelete
  7. 我都查過ebay嘅,唔喺值咁多,費鬼事。
    我只喺保留了由幼稚園到中學嘅成績表。

    ReplyDelete
  8. 其實而家中學仲有冇教點用對數表㗎呢?我試過唔用cal-tar齋用對數表同埋公式計sin cos 之類㗎。

    ReplyDelete
  9. 我啲舊物,最老最舊最殘就喺我自己!

    ReplyDelete
  10. 人是舊的好!

    物舊了捨了出去為佳。

    ReplyDelete