Tuesday, February 17, 2009

蘭花拂穴手。


三點半與同事下午茶。吃完三個柑嘆完杯紅茶之後,順勢檢查一下手指甲有沒有因為剝柑皮而塞滿纖維之類。女同事M見狀道:「好,你喺屈起手指,而唔喺伸直嚟睇。夠MAN。」我平常沒有為留意有甚麼其他看手指方式,只是認為屈起手指才能仔細看。男同事A插嘴說:「伸直嚟睇好女人型喎。」我望了茶杯一眼:「點女人型都唔及得男人老狗起個蘭花手嚟拎茶杯啦。」不料同事A及M兩人齊呼:「梗喺唔喺啦! 好正常㗎喎。」同事M解說:「喺aristocrat, blue blood個啲就會橇起個尾指嚟飲茶㗎。」

「吓,喺其他地方會俾人陰陰咀笑㗎喎。喺high school會俾人dup㗎。」

「哈哈,喺你哋啲北美嘅人粗野未見過世面嗟。(同事A及M均來自歐洲G國)你哋大大個牛飲用嘅MUG就當然要用晒所有手指啦。人哋上流用嘅,好精細嘅骨瓷,細細個杯耳,點擺得落所有手指,個尾指咪自自然會突出嚟囉。」

7 comments:

  1. 蘭花拂穴手,女人可以。

    男人呢,我都頂唔順!

    ReplyDelete
  2. 我以前飲tea, 都係蘭花拂穴手,
    自從比條女笑過, 戒左...

    ReplyDelete
  3. laulong,我都頂唔順,尤其喺外表睇嚟好Man個啲!

    dododochang,哈哈哈,拿,話番俾你個女性朋友知,咁唔識貨,呢啲喺blue blood嘅象徵,好野嚟㗎。

    ReplyDelete
  4. 哈哈,點解下午茶食柑,唔係cake?

    ReplyDelete
  5. 巴黎旅客,
    想食CAKE,不過cafeteria岩岩收工冇得買!!啲柑喺諗住返屋企食完晚飯食嘅。

    ReplyDelete
  6. 聶秀康 said...
    京劇做手?蘭花手?

    桃花島絕學都唔識?

    ReplyDelete