Friday, February 20, 2009

名字的玫瑰。

看了這個,又無聊的試了。(我的BLOG標題有點誤導呵哈哈)

內在想法

男生
*想法非常主觀,很有自己的看法及意見
*頭腦冷靜,判斷力及敏銳度比一般人深遠
*喜歡新鮮事,討厭一成不變 <----這個很對。
*只相信自己的判斷,常常不信邪,屬鐵齒一族
*有時太過好高騖遠,讓人覺得有點自大狂妄 <----太誇張吧!

外在行為

男生
*粗中帶細、具有感性的心
*個性活躍、不怕壓力,而且很有膽量 <----我很膽小的。
*敢衝、敢拼,容易帶動週遭的人跟著你行動,對群體的影響力很高
*第六感強,眼光獨到精準 <----我都想喎!
*有時會有我行我素,不顧別人的感受 <----肯定不是!

我媽當年是翻了很多姓名學的書,左計右計的。結果當然是我的名字常常被中/小學同學拿來開玩笑。

7 comments:

  1. >>我的名字常常被中/小學同學拿來開玩笑。

    咁即係乜名呀?

    不過又真係唔講得架喎!

    ReplyDelete
  2. "咁即係乜名呀?

    不過又真係唔講得架喎!"

    哈,都可以俾啲提示嘅:

    1.其中一個字喺某朝某帝嘅年號。

    2.唔喺好深嘅字。

    3.同音字當然喺同SEX有關。

    喺咁多啦!

    ReplyDelete
  3. 哈哈,尋日揾咗隋至明嘅皇帝年號,冇個似噃!

    ReplyDelete
  4. laulong,

    唔通我攪錯?開估啦...

    小學嘅花名喺蜘蛛X,妖X,洗潔X。中學仲衰,喺X液,X子,射X。好啲啲就叫我孖X。

    ReplyDelete
  5. 哈哈,好彩我阿爸冇咁改,如果唔係,我就係劉 X !

    都唔緊要喇,名啫,你依家咁鬼叻!

    ReplyDelete