Saturday, March 21, 2009

半天遊(上)。

閒來無事,天氣又好,早上十點多起來後(所以只得半天),決定近近哋,去愛丁堡。

十英磅火車票,四十五分鐘後,就直達市中心。可能天氣好,真喺多人,好像回到香港一般。

第一次來到,遊客指定動作都不能免俗:走過了非常多賣遊客野嘅the royal mile,就來到了愛丁堡堡。實在有太多人排隊買票入場,所以沒有參觀。
途經的教堂,又喺指定動作兜咗一圈簽咗香油。呢間教堂都好有趣,不准拍攝也很平常,很妙的是在"不准拍攝"的告示下,另外有一個"兩英磅便可拍攝"的告示,我去過的教堂也算不少,這個真是從未見過。真懂計算。
亂逛一陣,來到了新建成的「國會」,聽說當年嚴重超支,彷彿當年香港的超支大學一樣。建築風格也同樣新潮。
「國會」附近有一坐山,好像是holyrood park的一部份,由火山活動形成。就在登山徑口碰到了正在下山的同事P。大家都說有冇搞錯咁都撞到,要買六合彩。我沒有上到頂峰,因為有點兒陡,又大風,時時要望地下找落腳點,我認為很冇癮,便半途而廢。我是不大喜歡登光禿禿沒有樹的山。

遠足還是加拿大BC省的好。有山有水有樹又有動物例如麋鹿之類。真懷念。

6 comments:

  1. 個人對教堂等舊建築有情意結,下次介紹多D

    ReplyDelete
  2. 咦?咁多遊客嘅?似乎經濟差鐘意去旅行嘅人仲係好多呢。

    期待你繼續嘅分享。

    Cheers!

    ReplyDelete
  3. Edinbrough reminds me of Braveheart. I have always wanted to ride the plains of Scotland.....

    but your pictures ruined my image of the place T_T

    ReplyDelete
  4. wai~!!  The church looked so Rayol wor~~  But kinda old.. Looks like vampires live in there hahahaa..

    ReplyDelete
  5. 唉,忙到我都唔記得回大家。。

    naruto,等我得閒巢番啲相出嚟逐一介紹吓。

    維京人,因為英鎊跌到阿媽都唔認得,所以有好多歐元區嘅遊客。

    laulong,你都post多啲相啦,你個啲仲正。

    desertfox,我同啲本地人傾過braveheart,佢地話好多都唔岩歷史㗎喎。有啲位好攪笑添。

    素素妹,你睇得太多twilight啦。

    ReplyDelete