Monday, March 16, 2009

I screwed up — 72% of my teenage life! Yee-haaaw!!

來源:小瓶

[X] 被罰留堂
[ ] 上堂被收電話
[ ] 被人踢出校
[X] 被發現食香口膠
[ ] 比人捉出貓
Total: 2

[ ] 遲到超過5次
[X] 冇做功課超過5次
[X] 遲交project 3次
[ ] 因為想唔返而唔返學
[X] 笑得太大聲比人趕出課室
Total: 3

[X] 要媽/爸由學校接返屋企
[X] 上堂send message (好小事嗟)
[X] 上堂傳紙仔 (好小事嗟)
[X] 喺課室將野飛尼飛去 (好小事嗟)
[X] 笑老師 (講錯書,被我勁寸)
Total: 5

[ ] 禁消防嗰個警報器
[ ] 上電腦堂上Myspace , Facebook , Xanga等等既網站 (嗰时都无D甘既野.)
[X] 喺返學時間影相
[X] 返學時間打電話比人
[ ] 上堂聽歌
Total: 2

[ ] 用野掟老師
[X] 冇老師批准下離開課室
[X] 唔跟校規規定既衣著 (好小事嗟)
[X] 小測唔合格
[X] 上堂食野 (喺借尿遁,買野食!!)
Total: 4

[ ] 學校打電話比家長
[ ] 因為行為表現差而冇得去學校既旅行
[X] 冇帶野返學 (好小事嗟)
[ ] 比人罰留堂但冇去
[ ] 當老師冇留意時向佢舉中指
[ ] 上堂大聲爆粗比老師聽到
Total: 1

[X] 冒簽
[X] 上堂訓教 (好小事嗟)
[ ] 咀咒老師
[ ] 抄功課
Total: 2

將x的數目乘4 : 19×4=72

4 comments:

  1. 用我嘅版本牙,我冇咗 60%.

    但係我又顛又傻架!

    ReplyDelete
  2. 我以前讀嘅中學喺比較自由放任啲嘅,上堂食野喺隻眼開隻眼閉,唔好滿漢全席就OK。

    ReplyDelete
  3. 通常都系D 小问题....无比人被人踢出校已经好OK...哈哈....

    ReplyDelete