Monday, May 11, 2009

買飛機票問題:請熱烈發表意見。


小弟打算秋天或聖誕回香港一趟。不知由英國回香港以那一家航空公司至為化算?就算要轉機也無所謂。
謝謝!

8 comments:

  1. 聽說Air New Zealand 和馬航最便宜... 我也打算聖誕回香港一趟﹐你找到便宜機票後﹐可否在這裡分享一下?

    ReplyDelete
  2. wiwiana,

    那當然啦。就讓我們細心等待香港的網友。。

    我從來都未嘗試過由英國回香港,聽說有很多選擇,有一些是經杜拜的呢。

    你是否在倫敦?我還要搭多一程飛機/火車到Heathrow呢。

    ReplyDelete
  3. 我剛才在網上搜索了一陣,發覺國泰喺貴過英航嘅。睇嚟魚翅航空可以剔除。。

    ReplyDelete
  4. 國泰喺貴過英航>>美元貴丫ma

    ReplyDelete
  5. 而家香港飛英國真係好平$3xxx.

    ReplyDelete
  6. Qatar airline or Emirates or Luf(Germany)
    呢三間應該好平,要於Doha或中東轉機.
    我以往通常曼城上機.
    其實星航都極好,招呼伙食皆好好,荷蘭航空都好好!
    我情願搭英航都吾會剩國泰,位太窄空姐招呼差尤其對中國人,伙食差孤寒...除非你坐商務位!相當白鴿眼.
    如你巳有確定日子早訂價錢會優惠.
    Qatar如要改機票祇須付£100手續費,有效期三個月.
    其實最簡單是找間中國agent check 下!

    ReplyDelete
  7. 篤撐,國泰喺貴成五百幾鎊,我想唔單只係匯率問題。

    自由,而家飛就平啲,不過聖誕節就冇咁平啦。

    三耳,多謝你的提議!呢邊啲agent比較少,西人嘅數口又冇咁精。都喺要自己搵下先,有個底,會易啲比較。

    ReplyDelete
  8. Have you tried some airline ticket search site? I would start with expedia.com

    ReplyDelete