Saturday, May 23, 2009

再試通識科。

落雨無聊在家,答多一條啦。

***


(a)根據資料一,中國對香港恢復行使主權後,港人對身份認同方面的情況有哪些轉變?(8分)

答任何問題前要先了解資料是否足夠,以及收集資料的程序是否合適。資料一既沒有任何統計學的誤差百分比;又並未說明受調查的人是中國大陸來的新移民,抑或是香港出生的華人。沒有這些,根本不能有意義地討論。中國大陸來的新移民當然會比較認同自己是中國人啦。。。

換言之,考官大人,這問題我不打算答。

***

落雨都喺煲下碟好過。。。

5 comments:

  1. 香港今日落大雨呀!!
    死..俾我實唔識答.

    ReplyDelete
  2. 我覺得你應該向考評局直接反映,免得這些試題害人子弟。
    (又或留給學生篤爆,讓他們發揮批判思維!)

    ReplyDelete
  3. 自由行 ,

    我都唔識答,因為啲問題真喺好唔得。O哂嘴。

    江貴為 ,

    我想已經有好多老師投訴,不過似乎是不會回頭的了。。希望改卷的能夠儘量客觀一點罷。
    教這一科的老師真辛苦啊。。

    ReplyDelete
  4. 香港啲官方機構,猛叫人俾意見,但從來都唔會考慮你嘅意見!

    我都講咗好多咯,都依家巳心淡!

    ReplyDelete
  5. 5月落大雨, 令我想起20年前, 又係5月又係橫風橫雨...

    ReplyDelete