Sunday, June 14, 2009

Oban一日遊(1)。

S想去吹吹風,問我有沒有興趣一起去。隨意點了一個離市中心三小時車程的小城,就一早的出發。公路是沿著大大小小的Loch,一路上的風景是有山有水有小綿羊。Oban是在蘇格蘭西岸海邊。有不少的船是從Oban碼頭去Hebride群島,有一些例如Isle of Mull是水清沙幼的,但是要一個鐘頭船,惟有等下一回。
最遠方的山乃Isle of Mull。

那個在山上仿照鬥獸場的建築,原是一位商人捐贈的博物館,可惜他英年早逝,因而只建了一半。內裏是一個小花園。
裏面沒有其他人,只得鳥聲啁啾。往拱門外望可以俯瞰整個海灣。

8 comments:

  1. 嘩! d相好靚呀。我最鍾意第二張!!! 我去Oban只係睇左McCaig's Tower咋... 同埋我去Oban時天陰陰呀... :(

    係喎,你從Glasgow上去Oban要幾耐呀?

    ReplyDelete
  2. 喺呀我前幾個禮拜去,真喺好好天,又好暖,短袖都OK!真喺好少有。
    咦你都有去呀?最後有冇去埋啲島呢?
    大約兩三個鐘,不過我哋喺兜咗少少遠路,因為我要睇多啲風景;同埋公路有啲塞。

    ReplyDelete
  3. 嘩~ 第一張...靚到好似假咁咖!!!!!

    ReplyDelete
  4. 有去過呀,我上次去Scotland三日兩夜,第二日朝早就係去左Oban... 從我地住的 Taynuilt過去,大約十幾分鐘車程。

    嘻嘻,睇你寫完Oban,攪到我想盡快寫埋個蘇格蘭遊記。:)

    ReplyDelete
  5. Eric:

    景好靚,相捕捉得更靚!

    ReplyDelete
  6. the 8,

    留心睇,其實我個鏡頭喺有一粒塵丫!

    laulong,

    天氣好,景靚,是但影都OK!

    wiwiana,

    咁你仲唔快啲寫?哈哈。我都想知你去過邊度等我下次又去。

    ReplyDelete
  7. 好漂亮靈靜啊!
    蘇格蘭六月都咁好天...幸褔呀!我流口口水...!
    原來wiwiana都有來eric這裡,我常去她的部落的.
    part 2可以將的照片set反大D,雖然我會click大個圖.thanks!!!

    ReplyDelete
  8. 出咗第二篇先至睇到你留言。。。下次我會放大啲㗎啦。。

    ReplyDelete