Wednesday, July 8, 2009

通識科以外的選擇。

和德國來的同事下午茶吹水,不知怎樣談到各地駕駛的條例。原來在德國所有駕駛者都需要學習心肺復蘇術(CPR)的。當我作出驚訝狀的時候,他聳聳肩接着說,這不希罕呀,就算青少年都會懂一點急救,因為學校有教的呀。他自己就學了三次(初中,考駕駛時,及大學,因為所有學生物的都要懂)。

懂得急救,比虛無的通識更有用罷。

還有,如果我沒聽錯(他的英語不太靈光)(江貴為兄可能比較清楚),發生意外時,有人受傷而袖手旁觀,是違法的!

4 comments:

  1. 有人受傷而袖手旁觀,是違法的!
    >>>在國內同胞眼中, 不可思異

    ReplyDelete
  2. 是哪個國家的法例? 但我覺得最好係鎮定,清楚說出意外地點,盡可能令傷者有充足空氣,安慰傷者,這是不懂急救的我應做的事.....

    ReplyDelete
  3. 篤篤篤撐, 在很多地方都不可思異呢。

    逍遙小妹, 是在德國。

    ReplyDelete
  4. 我相信你個德國同事講嘅嘢都唔會錯,因為喺德國上急救堂好似咁講過,原意係好ge,不過一定要人人都要識d急救。我嘅睇法係,唔識而去救人仲更累事!
    喺德國學車的確一定要學急救,不過未必會教得好深入,咁樣學過嘅心肺復蘇法,我都有d懷疑有無效!
    不過德國每架私家車都規定要有急救箱連同救生毯(錫紙咁薄,一面金色嗰種,好暖ga而且喺雪地好易睇到),我就絕對贊成。

    ReplyDelete