Monday, August 24, 2009

語錄分享。

最近很忙,貼一些語錄充數。。。

1. 如果我們之間有1000步的距離
你只要跨出第1步
我就會朝你的方向走其餘的999步

2. 没有一百分的另一半
只有五十分的兩個人

3. 付出真心 才會得到真心
却也可能傷得徹底
保持距離 就能保護自己
却也注定永遠寂寞

4. 就算是believe 
中間也藏了一個lie

5. 真正的好朋友
並不是在一起就有聊不完的話题
而是在一起 就算不說話
也不會感到尷尬

6. 為你的難過而快樂的 是敵人
為你的快樂而快樂的 是朋友
為你的難過而難過的
就是那些 該放進心裡的人

來源:不明。朋友電郵過來的。

10 comments:

  1. GOOD!! Let me save this too.. I will make a copy haha

    ReplyDelete
  2. 你只要跨出第1步
    我就會等你走埋其餘的999步!!!

    ReplyDelete
  3. "你只要跨出第1步
    我就會朝你的方向走其餘的999步"

    所謂敵不動,我不動;敵慾動,我先動。

    因此,通常只要丙人一嘢,隨即會俾人丙番999嘢:(

    ReplyDelete
  4. "你只要跨出第1步
    我就會朝你的方向走其餘的999步"

    這是愛!俾個 hint 我呀大姐!

    ReplyDelete
  5. 「真正的好朋友
    並不是在一起就有聊不完的話题
    而是在一起 就算不說話
    也不會感到尷尬」

    睇完呢句,點醒左我。thanks for sharing!

    ReplyDelete
  6. 2. 没有一百分的另一半
    只有五十分的兩個人

    每次當我想發脾四時,總會從唔同道徑見到這種溫馨提示....收到晒 & 多謝分享!

    ReplyDelete
  7. >>>就算是believe 
    中間也藏了一個lie

    殘酷卻真實.

    >>>「真正的好朋友
    並不是在一起就有聊不完的話题
    而是在一起 就算不說話
    也不會感到尷尬」

    冇野講不如返屋上網/msn啦!

    ReplyDelete
  8. eric呢度差唔多個個都聽過,就係未聽過呢個:P

    4. 就算是believe 
    中間也藏了一個lie

    ReplyDelete
  9. 你的第五點:
    雖然我都唔會唔同意,不過同好朋友好多時有講唔盡嘅話題,唔會有冷場,嗰種「就算不說話也不會感到尷尬」似乎用嚟形容一般同事或無咁熟嘅親戚比較貼切。

    ReplyDelete