Tuesday, September 1, 2009

我的十五電影(排名不分先後)

純粹印象深刻,並不是什麼一定要看的電影。

1. The sound of music

2. The omen

3. Indiana Jones

4. ET

5. Close encounters of the third kind

6. Contact

7. Matrix (There is no spoon.)

8. The Terminator

9. 2001: A Space Odyssey

10. The Silence of the Lambs (I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti..sssp sssp sssp!)

11. One Flew Over the Cuckoo's Nest

12. 活著

13. 紅高粱

14. 春光乍洩

15. 猶山節考

想再寫多一些,但是已經15了。多數都是科幻的呢。

10 comments:

  1. . The sound of music>>>呵欠 !!
    2. The omen>>>明珠930睇, 有d驚
    3. Indiana Jones>>>第一集最好睇, 經典娛樂片, 連成龍都抄佢
    4. ET>>>我冇乜童真, 唔arm我
    5. Close encounters of the third kind>>>只記得首音樂
    6. Contact>>>ok, but not my cup of tea
    7. Matrix >>>>>又係第一集最好睇, 不過reeves既身手太雞了, trinity雙腳又太短了
    8. The Terminator>>>> great !!!
    9. 2001: A Space Odyssey>>>睇過片段, 又係只記得音樂
    10. The Silence of the Lambs >>>>人物設定贏曬, 不過兩人心理角力寫得未夠好
    11. One Flew Over the Cuckoo's Nest>>>未睇過卦
    12. 活著>>>未睇過
    13. 紅高粱>>>張藝謀最好既電影
    14. 春光乍洩>>>王家衛, 我一定選"東邪西毒"!
    15. 猶山節考>>>>當年睇, 好震撼 !

    ReplyDelete
  2. One Flew Over the Cuckoo's Nest:中文喺飛越瘋人院,jack nicholson做,係舊啲,不過明豬台應該會時時翻抄。結局都幾震撼。

    Sound of music喺細個學英文時睇,所以印象深刻。歌又易上口。

    我都想擺東邪西毒,唔夠位啦!我仲可以寫多十五齣。周星星都未寫!!

    ReplyDelete
  3. 你果然是一個科學家
    咁多科幻片

    ReplyDelete
  4. 大部份睇過,但最不能忘懷的卻是:巴比龍,飛越瘋人院,及侯孝賢的童年往事。

    ReplyDelete
  5. 卡臣,你快啲寫你嘅十五齣啦。

    laulong,童年往事我媽喺睇得津津有味,佢話細個嘅回憶番哂嚟。

    ReplyDelete
  6. 1. The sound of music
    xxx吾多鐘意歌唱式與太童真的電影。
    2. The omen
    那個年代是頗驚慄的呀!
    3. Indiana Jones
    好像是合家歡熱熱鬧鬧的電影,娛樂性豐富。
    4. ET
    現在回想又是小朋友電影。
    5. Close encounters of the third kind
    祇係記得那配樂。
    6. Contact
    xxxxxxx
    7. Matrix (There is no spoon.)
    陪男友睇然後再陪男性友人睇,一定吾會自己想睇!
    8. The Terminator
    那個溶化機械人好「正」!
    9. 2001: A Space Odyssey
    漫遊太空…沒有看。
    10. The Silence of the Lambs (I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti..sssp sssp sssp!)
    啊!呢套我應該寫漏了,好喜歡佛羅倫斯圖書館的一幕,夠幽深…同埋食腦果段,夠變態!
    11. One Flew Over the Cuckoo's Nest
    xxxx
    12. 活著
    竟然沒加入呢類文革電影,葛優演得好,是我少看的類別。
    13. 紅高粱
    應該看過,但令我想起黃土地…漫天的黃沙無盡處.
    14. 春光乍洩
    開首那三分鐘…成套戲都好看,兩位男角也表現出色,非常怨氣!如你喜歡春光那推薦你看藍宇,一定令你拍掌!
    15. 猶山節考
    我又想起另一套類似的「望鄉」田中絹代,新藤惠美,故事相當感人。

    ReplyDelete
  7. 聶, 藍宇我都看過,也想寫上,不過又是唔夠位!應該三十齣就差唔多啦!

    咁多人唔鍾意sound of music 嘅?我睇完之後會好開心㗎。風景又靚。

    ReplyDelete
  8. 我的至愛:

    1. 雀聖2之自摸天後
    2. 赤裸特工
    3. 豬扒大聯盟
    4. 強奸II-制服誘惑
    5. 強奸終極篇之最後羔羊
    6. 賭俠大戰拉斯維加斯
    7. 玉蒲團III之官人我要
    8. 玉蒲團II玉女心經
    9. 運財智叻星
    10. 賭聖2街頭賭聖
    11. 滿清十大酷刑
    12. 滿清禁宮奇案
    13. 超級學校霸王
    14. 赤裸羔羊
    15. 精裝追女仔之3狼之一族

    ReplyDelete
  9. eric
    SOM
    都吾係吾鐘意,祇係無機會睇自己又吾會特別搵嚟睇!
    那你應該看霜花店那是韓國古裝牌的藍宇!不過情欲場面激些結局慘些!

    插句咀
    卡哥:你的15電影分明就係有線三台的今週精選!突然覺得你係斧頭幫呀head!(重要擔住支煙個隻)

    ReplyDelete
  10. 卡哥哥~~
    幾時復出呀? 期待你的佳作^^

    eric~~
    ET係我讀幼稚園時候睇,值得懷念.......

    ReplyDelete