Friday, September 4, 2009

測試。

學業轉差>>>工作上會有起有跌㗎喎。
自言自語>>>有。
常苛索金錢>>>冇。
認識吸毒朋友>>>有,以前喺溫哥華有一兩個同學喺有自己種一兩棵大麻㗎。
開始口吃>>>冇。

尿頻>>>冇。
常流鼻水、鼻血>>>有常流鼻水,敏感呀大佬。
尿道發炎>>>冇。
有不明瘡疤>>>點會不明嘅呢?
爛牙>>>冇。刷牙少咪會囉。
便秘、腹瀉>>>一時時啦。

有錫紙、飲管>>>兩樣都有。
有不明來歷藥物、煙管>>>煙管有。旅行手信。
藥袋內有藥物>>>呢句有語病。
衣服有異味>>>大麻味?煙味?

數小時內不斷飲大量清水或凍飲>>>香港夏天人人都會啦。
改變進食習慣>>>一時時啦。都市人喺咁㗎啦。
情緒不穩定>>>一時時啦。
感疲倦>>>時時。
恍惚>>>一時時。
記憶力衰退>>>一時時。
渴睡(睡足一至兩天)>>>試過。
長時間流連在外>>>呢句又有問題。
與朋友聯絡表現神秘>>>拍拖唔想俾人知呢?
獨留房中>>>呢句又有問題。梗會有唔少時間獨留喺房㗎啦。除非全屋得一間房!
落 disco>>>有。
借錢說不出理由>>>可以好多樣野個喎。賭債呢?

0個分析:沒吸毒迹象
出現表徵: 1-8個 可能已有吸毒行為,毒品已影響日常生活
出現表徵: 9-15個分析:對毒品已有一定程度依賴
出現表徵: 16-25個分析:吸毒情況十分嚴重,可能明顯吊癮,情況危險

一個就算喺??我至少有四五個!就算我當年十六歲都會有多過一個啦。

7 comments:

  1. uh oh... 我有8個!差點就被列為“對毒品已有一定程度依賴“... -_-

    ReplyDelete
  2. 16-25個分析:吸毒情況十分嚴重,可能明顯吊癮,情況危險

    eric點算啊!我好嚴重個下啊?我駛唔駛搵心理輔導啊?
    定係我依家去做定身後事好d?佢話情況危險,我可能會死啊><!
    估唔到做完呢個測試之後,我就............嗚~.....

    XD笑死

    ReplyDelete
  3. 放心喇同學仔...我 23 個直情要拎去堆田區埋咗自己算吧喇!

    ReplyDelete
  4. 我也做了驗毒有18項中....可以約埋一齊入正新書院有伴!

    ReplyDelete
  5. 大家就一齊去報名啦!應該有折扣。
    一個都冇嘅人就真喺有問題囉。

    ReplyDelete
  6. 常流鼻血就好呀,證明我滿目都是索女!

    ReplyDelete
  7. eric:
    好啊,我地一齊去正新書院,依家有好多人啊,唔驚被人趕啊!

    ReplyDelete