Sunday, September 13, 2009

住舊屋的問題

現在我住的單位,是超過一百三十年歷史的。當初一聽到是那麼舊,真有點興奮。要知道,在加拿大,根本是不會有機會(一早受保護了)。
住了一陣,發覺問題真多而且很難解決。第一,通常是沒有升降機,而且樓梯很窄(以前的人都是侏儒?),住頂樓要搬很煩。第二,地板經過長年累月,通常都是中央輕微下陷,走起來怪怪。第三,漏水問題很嚴重:我住頂樓便試過,還是在睡房!幸好修好,不過真的不知會不會再來。第四,保暖嚴重不足,窗戶不是雙層的,冬天會感到一絲絲寒氣。

最後一點是剛發生的fuse box (電線保險箱?)跳fuse。我還以為只要將fuse switch扳回on便成。但是原來這fuse box是古老型的。要自己換fuse wire!真的是很久也沒有看過。問題是,夜晚十點何來fuse wire呢。問鄰居也沒有。這一篇是在黑暗中打的!幸好只是所有電燈跳fuse,如果是冰箱之類就真的頭疼。

12 comments:

  1. 一百三十年歷史的古屋, 咁租金特平?定特貴?

    ReplyDelete
  2. 睇邊區啦。不過通常貴少少,呢度啲人鍾意舊樓!

    ReplyDelete
  3. 你個fuse box夠經典喎!
    英國屋保暖差出晒名,一個由英國去瑞典嘅教授,有次演講開場白認真抵死:喺瑞典嘅冬天,室外好凍但室內暖洋洋,英國的話,室外仲暖過室內!
    不過要enjoy吓住依d樓,唔係度度都有,而且有130年樓齡,當初嘅質素都有番咁上下!

    ReplyDelete
  4. 我以前喺加拿大喺暖到要開少少窗!其實可以保留至今,無燒無廩,都算幾實淨㗎啦。

    ReplyDelete
  5. 一百三十年歷史的古屋, 好睇唔好食..

    ReplyDelete
  6. 一百三十年的大屋應該很特別,但走地板時感覺應該挺可怕@@

    ReplyDelete
  7. 食一陣都OK嘅,長期就唔得。除非保留外殼,將裡面大裝修。我都見過啲好掂嘅舊樓,不過就好貴租。

    走地板唔驚嘅,無乜聲,最驚喺有老鼠喺地板走過!

    ReplyDelete
  8. 130年仲住得,好好架喇。我鄉下老屋八十年到已經住唔到人喇!

    ReplyDelete
  9. 住舊樓我又ok喎!不過以前住頂樓有個斜斜地的天窗,都幾凍!

    ReplyDelete
  10. 因為呢一區喺受政府保護,可能因此kum啲掛。

    我個睡房就喺有個天窗!

    ReplyDelete
  11. 有幾多戶人住呢?

    一百三十年內...總共又有幾多人住過呢?

    好有歷史的一間住宅!

    ReplyDelete
  12. 而家有九戶,以前喺得一戶嘅。。樓下兩層喺戶主屋企人住,樓上同埋地下室喺工人管家之類。所以我而家喺極有可能住緊工人房!哈哈!

    ReplyDelete