Friday, October 2, 2009

倫敦遊,及新玩具嘗試。

上星期是長周末,看天氣報告說英國南部天晴(蘇格蘭當然不是啦),就即興地訂了周五及周一過夜的火車及兩天酒店,往倫敦去玩三天。
剛買了新的iPod nano,附有錄影設備,也正好來試一試。
這是火車站,夜晚十一時。
video
過夜火車的好處是可以一早就到倫敦,省回一晚住宿費用。而且又沒有甚麼行李限制,真的是帶什麼帶幾多也可以。火車站又在市中心。真的是一舉至少三四得。上次是二等房,瞓碌架床,今次好運,頭等和二等價錢相差不遠,所以就豪一下,試了頭等房。
video房是很窄,但也可以放三四件大行李,也有冷熱水洗面盤,牙膏牙刷剃刀毛巾之類。
火車起程了!也不是很嘈雜。最重要是可以平臥!
video
一覺睡到倫敦(早上七點),就立即可以開始行程了。

6 comments:

  1. yeee~ The "first class" room is really not bad wo~~ Would you share us the price? haha What's the price difference?

    ReplyDelete
  2. 我都去過倫敦.....戲院啊(位於九龍柯士甸道)

    ReplyDelete
  3. 嘩!! 你好有錢呀! 我上次上Scotland連普通火車票都唔捨得買,最後挨 Megabus 坐到腰骨痛咋... 你居然 last minute 買 first class sleeper!!!!!

    另外,中秋節快樂呀! 你那邊有沒有月餅吃呀?

    ReplyDelete
  4. 喺貴啲啲,但喺同二等差唔多咋(10 to 20 pounds difference) 。我都諗過搭巴士,但喺我一個人始終喺有啲驚囉。last minute好似仲喺平啲啲添。

    大家中秋節快樂!

    我呢度有X華月餅嘅。X和有得賣。

    我都去過倫敦戲院嘅!

    ReplyDelete
  5. 我以前去歐洲周圍玩,都唔少得坐過夜火車,的確係好方便!

    ReplyDelete