Thursday, October 8, 2009

倫敦遊:藝術館

上次在倫敦是完全沒有去任何藝術館(只在大英博物館停留半小時!)。今次一個人去,可以大看特看,不怕被其他人埋怨了。
參觀藝術館,可以放鬆一下我的腦袋,又可以四處走動。有益身心。
根據本人經驗,先去看現代的。如果先看早期再比較現代,我是會有點失望及"R哂頭"的。
第一站是Tate modern。入口大堂前身是發電廠。
露台風景。天氣非常好。
可惜館內不可以拍攝,只好拍下參觀的遊人。

後補:原來Tate modern有幾天是開放到夜晚十點的,應該到最後才去!裡面有什麼名畫? 在這裡也有得看的。我最想看的是Francis Bacon及Mark Rothko,Picasso等也有不少。

6 comments:

  1. update吓我, 入場費幾多錢?

    ReplyDelete
  2. 幾乎所有倫敦嘅藝術館都喺免費嘅!喺裡面hea一日喺非常化算嘅活動。

    ReplyDelete
  3. 我鐘意帝國戰爭博物館, 可惜冇tiger I

    ReplyDelete
  4. eric唔係話去藝術館既咩>< !
    點解無場館內既相架,嗚~
    唔通唔俾影相

    ReplyDelete
  5. 佚名 : 喺唔俾影相架!

    篤篤篤撐 : 冇時間去咁多啦。下次先。

    ReplyDelete
  6. eric:
    >< 唔制啊!邊個衰人定唔俾影相架!同我行出來!XD

    ReplyDelete