Wednesday, October 14, 2009

倫敦遊:公園。

火車抵達倫敦時,才早晨六點多。我訂的旅館在海德公園附近,丟下行李後,就往公園去。也只是上午七時許。

始終「down south」是比蘇格蘭暖和,一行綠蔭,滿園花叢,還在。


也許星期五晚大家都晚歸,這周末早上沒有什麼人。雀鳥倒不少。

在公園走了一轉,待了一會,計劃好行程,也只不過是十點,剛好博物館藝術館店舖都開門。如果是坐飛機的話也許還在等出閘呢。

8 comments:

  1. Just a perfect day,
    Drink Sangria in the park,
    And then later, when it gets dark,
    We go home.
    Just a perfect day,
    Feed animals in the zoo
    Then later, a movie, too,
    And then home.

    ReplyDelete
  2. 搭火車去旅行真的好,尤其是在歐洲,出入機場check in 攞行李都用左幾個鐘啦! 係喎,你係 hyde park 有冇見到松鼠呀?唔知而家咁凍佢地有冇厘埋晒呢...

    ReplyDelete
  3. 卡臣: Lou Reed嘅歌?我諗起trainspotting。

    laulong: 搭飛機就一定冇咁優閒。亦好采有太陽而冇落雨。

    wiwiana: 松鼠好似有掛。冇乜留意。我唔喺咁鐘意松鼠㗎,以前喺加拿大,啲松鼠喺屋頂亂起竇,捉咗幾次。佢地會咬電線㗎。又會拔花園啲花。而家應該喺佢地秋收時間。掘嚨收埋啲食物。
    火車真喺好正。我喺十分鐘前先至到火車站。飛機嘅話就死硬喇。仲可以帶乜都得添!

    ReplyDelete
  4. 嘩,九月都咁多花、樹都咁綠?
    我都好同意,坐火車係他調好多!

    ReplyDelete
  5. 第一張相....睇到心矌神怡~!

    ReplyDelete
  6. 火車旅遊是很適合歐洲的慢調,其實英國的火車票價很『拿』脷!
    Hyde Park 是散步放空的好地方來!使人懷念....

    ReplyDelete
  7. 江貴為,喺最後的了。其實啲花都開始有啲殘。

    the8,我而家睇番都覺得。映相個陣反而唔喺太覺。哈。

    三耳,車費都OK丫,好像最近scotrail做特價,十磅去邊都得。
    我覺得火車票價通常喺同飛機差唔多,飛機場又在市郊,又要另花錢再搭火車。

    ReplyDelete