Sunday, October 18, 2009

倫敦遊:Saatchi gallery


去完Tate modern,下一站Saatchi,更加現代,還要是有點無哩頭那一種的。這藝術館也很積極發掘新人,例如發了大達的Damien Hirst(將一整條鯊魚做成標本放喺個透明盒,又可以賣成幾千萬嘅那一位仁兄)。

今次有相睇啦。
入口。重點是那個free admission。
這意思也很明顯。裡面真的全是衣服,童叟無欺,沒有偷工減料。
未完成的作品比完成的更吸引。
很像DNA雙螺旋,不過標題只是扭曲了的樓梯。
最後這個精彩。坐輪椅的老人家,真人呎碼,在一個什麼也沒有的房內。還會動的!
看到他們不斷撞向對方或撞牆(牆壁撞成一條黑邊!),有點震撼。這就是將來的我們了!
標題是:老人院

4 comments:

  1. 嘩! 你連 Saatchi都去埋! 我覺得 Tate Modern 我都仲ok,但Saatchi我真係完全提唔起興趣去。不過那個老人家輪椅 display 都幾有趣同幾有意思喎!!

    ReplyDelete
  2. wow 老人院果度震撼得黎有D恐怖...
    (點解我用firefox comment唔到0既?)

    ReplyDelete
  3. wiwiana,

    唔使錢嘛哈哈。唔洗特登去,下次行經過入去"裝"下就OK。

    Joyce,
    喺有啲恐怖,有幾個影唔到,個樣真喺就嚟死得咁滯。
    電腦野我喺唔掂㗎。

    ReplyDelete
  4. 老人家個裝置...令人反思

    ReplyDelete