Sunday, January 17, 2010

小觀察之一

這次回港,留意到以前沒有想到的東西。

為何我家附近的路名都是蘇格蘭的地名?

例:

Inverness Road 延文禮士道
Grampian Road 嘉林邊道
Dumbarton Road 東寶庭道
Selkirk Road 西谷道
Moray Road 慕禮道

命名的官員是從蘇格蘭來的嗎?中文又譯得不錯。好過以下從wikipedia抄下的:

Inverness 恩華尼斯---這個還可,暗合了尼斯湖之名,不過不及「延文禮士」
Grampian 格蘭扁
Dumbarton 鄧巴頓
Selkirk 塞爾扣克
Moray 馬里

8 comments:

  1. 命中注定你要由香港去歐洲

    ReplyDelete
  2. Selkirk Road 西谷道 係邊到?
    你上面果張相又係邊到? 好陰森......

    ReplyDelete
  3. ta, 吓心經碑林好陰森?唔喺掛。藍天白雲o波。
    西谷道喺慕禮道附近。google下啦你咪知囉。

    卡,我都覺得喺囉,好邪吓。

    ReplyDelete
  4. 我細細個成日去九龍城那一頭的,見到呢post份外有親切感!

    延文禮士同嘉林邊居然係 Inverness 同 Grampian!! 真係估佢唔到!!!

    eric 你快d寫埋小觀察之二三四五六七八九啦!

    ReplyDelete
  5. 香港地仲有Aberdeen同Edinburgh Square,我想信當初管治香港嘅英國人中,總有番一兩個蘇格蘭人!

    ReplyDelete
  6. ....原來你巳回港了!逗留了多少天?有何活動?

    ReplyDelete
  7. wiwiana,我哋以前唔通喺住同一區?你都知我寫遊記好慢㗎,上次去倫敦都未寫完。哈哈。仲有去Inverness喺完全未寫嘅。

    geoffrey,妙在喺集中喺一區,點解呢?

    三耳,上個禮拜番咗去英國囉。

    ReplyDelete