Saturday, August 21, 2010

Inception

我沒有打算去看。




完。

4 comments:

  1. 哈哈,哩齣戲俾人吹得太高了,不看沒損失。

    我敞鄉罷,看完心裏沒有叫好。只嘀咕,乜拍啲咁嘅戲架!陶才子同王貽興才子就話自己好勁,一睇明晒。我就屎咯,一路睇一路不以為然!

    ReplyDelete
  2. 其實我對呢啲科幻戲,越嚟越無興趣。其實我未睇都唔應該咁快下定論。我主要擔心喺我會一路睇一路話:車,都攞戲嚟做嘅。有冇可能可以植入夢境。我哋而家連點樣個腦可以郁個手指去抓癢都唔喺咁清楚,科幻得嚟都應該有個譜,尤其是呢啲「嚴肅正經」嘅戲。
    我相信如果人類真喺有朝一日有咁嘅智慧去理解個腦點運作,一定唔會咁愚蠢用啲咁嘅方式去解決啲咁濕碎嘅問題。

    最主要呢齣戲太多人講,吹到天花龍鳳,乜野解讀都有。我都唔使睇囉。

    之不過,如果有人請我睇,我又得閒,當然OK啦哈哈。

    ReplyDelete
  3. 哈哈,咁有人請梗睇喇,可以印證吓嘅!

    我晚晚做夢,夢中又有夢,都唔知幾多層!

    ReplyDelete
  4. I watched it last week... Without any expectation, I thought the movie was pretty good, at least it is worth paying to watch it in a cinema...

    BTW, did you get my email about the gathering? What is your thought?

    ReplyDelete