Thursday, October 14, 2010

符號(2)

接上回,這墓地分為舊區及新區。其實新區都有接近二百年歷史。意義不清的符號位於新區。
這個水池看來沒有什麼特別。
近看,原來刻了三段聖經,中央是希伯來文YHWH(耶和華),這些我都明白。
最有趣是那個sine wave波浪紋,而且在上下還有兩個點。可能我孤陋寡聞,但我真的是從來未有看過這符號。和上帝有何關係呢?
Sine Wave上下兩點,我真是想了一陣,忽然想起Dan Brown的The Lost Symbol:As above, so below,及circumpunct中間的一點。莫非附近有金字塔?回頭一望:真係有呀!
金字塔上亦有一本聖經。寫有Word of God。The Word。小說裡面的符號幾乎有齊。
那水池刻上的三段經文,其中一段是這樣的:
And the Spirit and the bride say, Come. And let him that heareth say, Come. And let him that is athirst come. And whosoever will, let him take the water of life freely.
(Rev. 22:17)

5 comments:

  1. 香港就搵唔到咁有歷史價值的墓碑

    ReplyDelete
  2. 你好勁,我明明睇過The Lost Symbol但完全無印像!

    你在Stirling還有沒有到過其他地方可以推介?我只是去過 Stirling Castle 和 Wallace Monument 這些大路的景點,下次再去想找些特別的地方走走。

    ReplyDelete
  3. 哈哈,你都好觀察入微喎!如果去到墳場,當然係外國嗰啦,我淨係會吓有冇角度可以影陰森嘅相,不過喺香港就唔敢喇!

    ReplyDelete
  4. 卡臣, 香港始終歷史比較短。殮葬儀式又不一樣,墓地比較分散。

    Angee, 我啱啱睇完所以有印象!其實stirling真喺一日就行完。去蘇格蘭都喺以睇山水為主。城堡睇得多真喺個個都差唔多。

    Armadillo, 我都喺誤打誤撞㗎咋。我都睇過唔少外國墓地,呢個算喺幾特別。講起陰森嘅,都喺美國new orleans嘅最陰森,因為喺外露嘅!有啲日久失修爛咗好似破棺而出咁!

    ReplyDelete
  5. 哈哈,講到破棺而出,喺敘利亞就試過爬入古董棺材度影相,不過梗係已經冇餡架啦。如果喺香港,真係打死都唔敢制!

    ReplyDelete